Üldtingimused
E-poe üldtingimused
1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Teemu-E OÜ e-poodi (edaspidid e-pood) kasutades.
2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil e-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid
õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad.
Hinnad
1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
2. Kui e-poes on hind muutunud pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Nii Müüjal kui ka Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist peale tellimuse teostamist.
3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
Makseviiside kirjeldus ja valuuta
E-poes saab tasuda läbi turvalise Maksekeskuse. Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu 22%. Teemu-E OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Läbi Makskeskuse saavad Teemu-E OÜ Kliendid kasutada pangalinke järgmistes pankades: Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
Toodete tellimise tingimused
1. Toodete tellimiseks ei pea Klient end registreerima e-poe kasutajaks.
2. Klient valib soovitud tooted, määrab toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse.
3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe üldtingimustega ning kohustub neid täitma.
4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla, maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
5. Juhul kui Kliendi ja kauba saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Kliendil võimalik tasuda ka pangaülekandega.
9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.
Tellimuse koostamine
1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Toode liigub automaatselt ostukorvi. 2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas nurgas. 3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muutke kogust või kustutage vajutades kirjale “Eemalda”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused vajutades kirjale “Uuenda”. Ostuprotsessis edasi liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Maksma”. 4. Kauba saaja, kauba maksja – palun täitke vajalikud lahtrid. Tärniga märgitud lahtrid on kohustuslikud. Kui tellite eraisikuna, siis ei ole ettevõtte märkimine kohustuslik. Kui kauba saaja ning arve saaja kattuvad, siis palun tehke märge antud lahtrisse. 5. Kui peate vajalikuks lisainfot esitada, siis lisage see kommentaaride lahtrisse (Info kullerile jne....). 6. Valige tarneviis ja vajutage rohelist nuppu “Maksma”. 7. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Müüja Teile "Tellimuse kinnitamise" teate. 8. Minimaalne ostusumma on 10€ tellimuse kohta.
Arve tasumine
1. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Ülekandega tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-kirjaga saabunud tellimuse kinnituselt. 2. Vajadusel võite küsida klienditeenindajalt ettemaksuarvet. 3. Tellimuse tasumistähtaeg on 5 tööpäeva. Tellimus tühistatakse tasumistähtaja ületamisel. 4. Peale makse laekumist väljastab Müüja kauba Kliendi poolt valitud tarneviisil. 5. Tellimuse tühistamise korral tagastatakse ostusumma kontole, millelt tasutud summa laekus. 6. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
Tellitud kauba saatmine
1. Toote tellimisel kuvatakse Kliendile toote hetke saadavus (laos/tellimisel). Tellitavate toodete tarned on reeglina 7-14 päeva. Kui toote tarnimine ületab nimetatud ajalimiiti või tekib tarnimisega probleeme, siis võetakse Kliendiga ühendust ja lepitakse kokku, et kas tellimuse täitmisega jätkatakse või lõpetatakse ja tagastatakse raha.
2. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
3. Üldjuhul lähetatakse tellitud tooted 1-3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
4. Eesti piires jõuavad kaubad sihtkohta üldjuhul 2 tööpäeva jooksul pärast kaupade lähetamist.
5. Saatekulu tasub Klient. Saatekulu lisatakse tellimuskinnitusele.
6. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
7. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku.
Transport
1. Transpordi tingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. 2. Tasuta transport alates 50 eurosest ostust (kehtib ainult läbi e-poe tehtud tellimustele). 3. Tulen ise järgi - kaubad saab kätte Teemu-E OÜ kauplus-laost aadressil Peterburi tee 71 Tallinn peale makse laekumist või peale kohapeal tasumist kaardimaksega. 4. Omniva – pakiautomaat. 5. Kuller - kullerteenusega Kliendi aadressile. 6. Kaupade transport toimub läbi Teemu-E OÜ koostööpartnerite (Jet Express OÜ, Venipak Eesti OÜ, AS Eesti Post – Omniva, Itella Estonia OÜ). 7. Üldjuhul on tarneaeg Teemu-E OÜ laos olevatel kaupadel 1-3 tööpäeva, tellimisel olevatel kaupadel 7-14 päeva sõltuvalt kaubast.
Müüja kohustused
1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektsed ja komplektsed tooted.
2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Kliendi kirjalikud pretensioonid.
3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni
põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toodete üleandmisel Kliendile.
5. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toodete viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).
Tellimuse tühistamine Kliendi poolt
1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses kuni 14 päeva pärast arve tasumist.
2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama avalduse koos põhjendustega e-posti teel.
3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas avalduses peab Klient näitama ära tellimuse või arve number, kättesaamise kuupäev, tagastatava toote nimetus, tagastamise põhjus, ees - ja perekonnanimi, e-post, telefon ja IBAN.
5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates. 6. Tagastatavad tooted peavad olema avamata originaalpakendis koos kasutusjuhendite ja muu dokumentatsiooniga. 7. Tagastatavate toodetega peab kaasa saatma originaalarve. 8. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud tooteid on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda. 9. Dokumentide ja toodete kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tellimuse tühistamise teate koos kreeditarvega (maha arvatakse saatmisega seotud kulud). 10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va toodete saatmise kulud) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisest alates päevast, mil Müüja sai teada Kliendi otsusest tooted tagastada. Müüja võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni Klient on tagastanud tooted või esitanud tõendi, et on tooted tagasi saatnud. 11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust tooted ümber vahetada muude toodete vastu. Lisanduvad kulud kannab Klient.
Tellimuse tühistamine Müüja poolt
1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul, kui tellitud tooted on lähetamise ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist.
2. Tagastamisele kuuluv summa kantakse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustooted, osaline tasumine, vms).
Privaatsustingimused
1. Teemu-E OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. 2. Kõiki Klientidega seotud ja salvestatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalse infona, mis ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele. 3. E-pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile tarnimiseks. Vajalikke isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress) edastatakse veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaup kohale toimetada. E-pood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-posti aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades e-poes e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.