Üldtingimused

E-poe üldtingimused

1. E-poe üldtingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Müüja. E-poodi kasutades.
2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendil E-poest ostmisel Müüjaga tekkivaid
 õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad.

Hinnad

1. Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata.
2. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud
 pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad
 tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. 
4. Toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile ja kaalu väljaarvutamisele (peale koguse ja mahu kindlaks tegemisel saab täpse summa välja arvutada).

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse.Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu. Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Läbi Makskeskuse saavad Teemu-E kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades: Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

 


Toodete tellimise tingimused

1. Toodete tellimiseks ei pea Klient end registreerima E-poe kasutajaks.
2. Klient valib soovitud tooted, määrab iga toodete koguse ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab
 tellimuse.
3. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning
 kohustub neid täitma.
4. Tellimuse vormistamisel on Klient kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed:
 ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/alev/alevik/küla,
 maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
5. Juhul kui Kliendi ja toote saaja aadressid on erinevad, peab Klient esitama ka andmed saaja kohta.
6. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote
 tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga
 ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
7. Tellitud toodete hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt Kliendi poolt valitud
 kohaletoimetamise viisile.
8. Kliendi poolt kinnitatud tellimuse eest on Müüjale võimalik tasuda pangaülekandega.
9. Tellimus jõustub pärast kauba eest tasutud summa laekumist Müüja pangakontole.

Tellimuse koostamine

1. Valige toode ning vajutage toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Toode liigub automaatselt ostukorvi.

2. Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi näete pidevalt lehe üleval paremas nurgas.

3. Kontrollige ostukorvis olevaid tooteid ja koguseid. Vajadusel muuda kogust või kustutage vajutades kirjale “eemalda”. Peale koguse muutmist salvestage koguste muudatused vajutades kirjale“uuenda”. Ostuprotsessis edasi liikumiseks vajutage rohelisele nupule “Telli”.

4. Kauba saaja, kauba maksja – palun täida vajalikud lahtrid. Tärniga märgitud on kohustuslikud.
 Kui tellid eraisikuna, siis ei ole ettevõtte märkimine kohustuslik. Kui kauba saaja ning arve saajad kattuvad, siis palun tee märge antud lahtrisse.

5. Kui pead vajalikuks lisainfot anda siis lisa see kommentaaride lahtrisse ( Info kullerile jne.... ).
6. Valige tarneviis ja vajutage rohelist nuppu “Telli”.
7. Pärast tellimuse kinnitamist saadab Müüja Teile "Tellimuse kinnitamise" teate.

Arve tasumine

1. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda pangaülekandega Müüja arveldusarvele. Ülekandega
 tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-kirjaga saabunud tellimuse kinnituselt.

2. Vajadusel võib küsida klienditeenindajalt ettemaksuarvet.

3. Tellimuse tasumistähtaeg on 5 tööpäeva. Tellimus tühistatakse tasumistähtaja ületamisel.
4. Peale makse laekumist müüja väljastab kauba kliendi poolt valitud tarneviisil.

Tellitud kauba saatmine

1. Tarneajad sõltuvad kauba olemasolust Müüja või Müüja partnerite laos. Toote tellimisel kuvatakse kliendile toote hetke saadavus (laos / tellimisel). Tellitavate tootete tarned on reeglina 7-14 päeva. Kui toote tarnimin ületab nimetatud ajalimiiti või tekib tarnimisega probleeme müüjast mitte olenevatel põhjustel siis võetakse kliendiga ühendust ja lepitakse kokku, et kas tellimuse täitmisega jätkatakse või lõpetatakse ja tagastatakse raha.
2. Tellitud tooted lähetab Müüja Kliendi soovitud aadressile viimase poolt valitud transpordiga.
3. Üldjuhul lähetatakse tellitud toode (tooted) 1-3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
4. Eesti piires jõuab toode sihtkohta maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul pärast tellitud toote lähetamist.
5. Saatekulu tasub Klient. Saatekulu lisatakse toote tellimuskinnitusele.
6. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid.
7. Saatekulu määratakse kauba pakendiga kaalu ja suurust arvestades.
8. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku.

Transport

1. Transport kehtib vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korral tuleb ühendust võtta klienditeenindusega.

2. Tulen ise järgi - kaubad saab kätte aadressil Peterburi tee 71 - kui kauba eest on tasutud. Selle puudumisel võimalik tasuda kohapeal nii sularahas kui ka kaardimaksega.

3. Kuller - kullerteenusega Kliendi aadressile.

4. Kaupade transport toimub läbi koosttööpartnerite (Jet Express OÜ, Venipak Eesti OÜ) ning meie oma transpordiga. Tarneaeg meie laos olevatel kaupadel 1-3 päeva. Tellimisel olevatel kaupadel 1-4 nädalat sõltuvalt kaubast. Suur enamus pakutavast kaubast on laos olemas.

Müüja kohustused

1. Müüja kohustub Kliendini toimetama korrektse ja komplektse toote.
2. Müüja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik kliendi kirjalikud pretensioonid.
3. Müüja kohustub Kliendi pretensioonid lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni
 põhjused on Kliendist mittesõltuvad.
4. Müüja kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile.
5. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud).

Tellimuse tühistamine kliendi poolt

1. Kliendil on õigus taganeda tellimusest osaliselt või täies ulatuses kuni 14 päeva pärast arve
 tasumist.
2. Tellimuse tühistamiseks peab Klient Müüjale esitama kirjalikult või e-posti teel avalduse.
3. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
4. Sularaha tagasimakseid Müüja ei teosta.
5. Juhul kui Klient taganeb tellimusest, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates.

6. Tagastatavad tooted peavad olema avamata originaalpakendis koos kasutusjuhendite ja muu dokumentatsiooniga.

7. Tagastatava tootega peab kaasa saatma originaalarve.

8. Juhul, kui Kliendi poolt tagastatud toode on kasutatud, on Müüjal õigus tagasimaksest keelduda.

9. Dokumentide ja toote kontrollimise järel saadab Müüja Kliendile tühistamise teate koos kreeditarvega (maha arvatakse saatmisega seotud kulud).

10. Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete eest tasutud summa (va toodete saatmise kulud) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisest alates päevast, mil saame teada Kliendi otsusest tooted (toode) tagastada. Müüja võib raha tagasimakses tegemisest keelduda seni, kuni Klient on tagastanud tooted (toote) või esitanud tõendi, et on tagasi saatnud.

11. Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu. Lisanduvad kulud kannab Klient.

Tellimuse tühistamine müüja poolt

1. Müüjal on õigus tühistada tellimus osaliselt või täies ulatuses juhul kui tellitud toode on lähetamise
 ajahetkeks läbimüüdud või osutunud praagiks. Selleks võtab Müüja Kliendiga ühendust 2 tööpäeva
 jooksul e-posti või telefoni teel ja teavitab Klienti tekkinud probleemist.
2. Tagastamisele kuuluv summa kantkse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses
 või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).

Privaatsustingimused

1. Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2. Kõiki Klientidega seotud ja salvestatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalse infona, mis ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele.

3. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale tarnimiseks. Vajalikke isikuandmeid (sh nimi,telefoninumber, aadress) edastatakse veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.